סיקור ובלוג חי ביום האחרון לשלב הבתים ביורובאסקט/רועי ויינברג

היום היום האחרון של שלב הבתים באליפות אירופה, שיכריע איזה קבוצות יעלו לשלב הבא ואם יהיו אימפריות שישארו מאחור, וכולל מאבקים ישירים על המקום הראשון בבית. לכל התרחישים האפשריים ביום האחרון של האליפות, לחצו כאן

*

שמינית הגמר:

12 לספטמבר:

צרפת נגד טורקיה.
לטביה נגד סלובניה.

(ברבע הגמר יפגשו המנצחות מ-2 המשחקים האלו, וכך בכל 2 משחקים שכתובים שורה אחד אחרי השני)

ספרד/איטליה (השנייה בבית ב') נגד פולין.
יוון נגד בלגיה.


13 לספטמבר:

קרואטיה נגד צ'כיה.
סרביה נגד פינלנד.

ישראל נגד איטליה 19:30 ( מאחרים לארוחת החג ???)
ליטא נגד גיאורגיה.

*

מאבקים על הבכורה


ישראל61 צרפת 86 

הופעה לא מכובדת של נבחרת ישראל שויתרה על המשחק עוד בג'אמפ הראשון כאשר הטריו מקל ,כספי , אליהו קיבלו גימילים מאדלשטיין ולא שותפו

ישראל עוד הובילה 4:5 אבל בליץ צרפתי והם ירדו לרבע ב + 12

הרבע השני ישראל ניצחה 17:16 וירדה במינוס 11

דקות טובות של רוטבארט טימור ולימונד וישראל רק במינוס 5 – 42:47

זה הספיר לצרפתים שפתחו מבערים ורצו קדימה עד לסיום

היה מביך לצפות במשחק וחבל שלא ניסנו לנצח

רוטבארט לימונד ודאוסון הובילו עם 11 כל אחד ,כדיר עם 10 וטימור עם 9  גרין לא קלע אבל שבר את שיא ההופעות בנבחרת – 189 אחד מעל דורון ג'מצי

 

פארקר וגרין
השחקנים היחידים ששיחקו בכל היורובאסקטים של המאה ה-21, יפגשו אחד נגד השני הערב פעם נוספת.

שידור בספורט 5 הרגיל.

המשחק הזה יכריע מי תסיים במקום הראשון בבית. לישראל יש מהירות ומומנטום חיובי, אבל כשמולה ניצבת צרפת, הסיכויים לטובת הצרפתים. היכולת החזקה של הישראלים במאני טיים, שיותר צמוד מעל הנייר במשחקים של צרפת, יכול לסייע להם, אבל הטורניר הטוב של טוני פארקר והגמישות הבלתי נתפסת של הצרפתים, לצד מישהו כרודי גובר שיכול לנטרל כל חדירה ישראלית ולהכריח את הישראלים לזרוק מרחוק, תחום שהנבחרת לא מצטיינת בו, זה משחק שאין צורך להרחיב עליו יותר מדי.

נלך על ניצחון צרפתי ב-10 עד 15 הפרש, אקווה לטעות, ובכל מקרה הנבחרת עשתה את שלה. הם אולי יכולים לעבור בשמינית הגמר (לא אם נפגוש את ספרד, וזה די סביר), אבל שלב הבתים הישראלי מצויין.

ליטא85 צ'כיה81

הנבחרת של ננו גינצבורג הייתה קרובה מאוד אבל נכנעה לאחר הארכה לליטא שתכלס לא מרשימה כלל

הצ'כים ירדו לחצי בפלוס 10 , ליטא הגיבה עם רבע 3 של 14-28

המשחק הלך להארכה וליטא הביטיחה את ראשות הבית

שיילב בוביל את הצ'כים עם 18 + 8 ריבאונד , ווסלי נקלע לבעיית עבירות סיפק רק 8

קוזנימסקס הוסיל 5 ליטאים בספרות כפולות עם 18

 

ליטא שולטים בבית פחות ממה שחשבו על הנייר, ויותר מדי ניצחונות שלהם היו צמודים מדי. הם לא נראים טוב עד עכשיו, למרות הטורניר הנפלא של ג'ונאס ואלניוצ'אס (19.7 נק' עם 10 ריב' למשחק). הם יגיעו לרבע הגמר, לפחות, בזכות הבית החלש שלהם והבית החלש שהם מצטלבים איתו, אבל עד עכשיו אין יותר מדי סיבות לעידוד מבחינת הליטאים.

לעומת זאת, בצ'כיה, יש את יאן ווסלי שקולע 18.3 נק' עם 10 ריב' למשחק, ואולי ימצא את עצמו חזרה בנבא, היכן שאכזב בצ'אנסים שזכה להם כבחירה השישית בדראפט 2011. יחד עם ההגנה החזקה של ננו גינזבורג (צ'כיה מדורגת במקום הרביעי באחוזי השדה של היריבות, לאחר סרביה, ישראל וגרמניה), צ'כיה כבר עכשיו נותנת את היורובאסקט הטוב בתולדותיה, והמקום הראשון בבית יכול להוביל אותה לרבע גמר, הישג חסר תקדים לצ'כים (מאז הפרידה מסלובקיה). למרות זאת, הניסיון של ליטא ידבר, והם יקחו את המקום הראשון, בדרך לחצי הגמר.

*

קרבות ישירים על מיקום

פאו ונוביצקי
אחד מהמשחקים האחרונים של גדולי הפאוור פורוורדים האירופאיים מהמאה ה-21 אחד נגד השני. נוביצקי ופאו.

ספרד 77-גרמניה 76

המשחק אכן היה אחד ששווה לחזור מוקדם מהעבודה בשבילו. המחצית הראשונה הייתה צמודה, וברבע השלישי ספרד ברחו כל הדרך, עד ליתרון שיא של 12 נקודות. הגרמנים חזרו בגדול לאחר רצף טעויות צרפתי, עד שפיגרו 66-73, דקה לסיום. שלשה גדולה של נוביצקי, החטאה ספרדית ושלשה נוספת של לו הורידו את ההפרש ל-72-73, ופסק זמן של סקריואלו. בחזרה מפסק הזמן סרחיו יול נשלח לקו, ומדייק פעמיים. פאול על דניס שרודר שלא נשאר חייב, וקולע פעמיים. 74-75.

סרחיו יול הולך שוב לעונשין, וקולע פעמיים. 74-77, ספרד. 3.8 שניות לסיום, דניס שרודר, כוכב אטלנטה, בריצת אמוק מיידה שלשה וסוחט עבירה! שרודר, שחקן עם 82.7% מהעונשין בעונה האחרונה בליגה ו-5 מ-5 מהמשחק. הולך לעונשין. הוא קולע את הראשונה, וגם את השנייה. 76-77. כל ה-14,500 גרמנים במרצדס בנז ארינה, ברלין, על הרגליים. שרודר זורק מהקו, ומחטיא! המשחק נגמר, וגרמניה בדרך החוצה מהיורובאסקט.

בספרד, רודריגז קלע 19 נקודות, גאסול (11 ריב' ו-6 אס') הוסיף 16, ויול הוסיף 14.

בגרמניה, שרודר קלע 26 נק' עם 7 ריב' ו-6 אס'. לו קלע 14, נוביצקי ופלייס (10 ריב') קלעו 10 כל אחד.

לפני המשחק: אולי מדובר בהזדמנות האחרונה לראות את נוביצקי וגאסול אחד נגד השני במסגרת בין לאומית, בלי קשר לצמד המאבקים של שיקגו ודאלאס בעונה האחרונה. בלי קשר לזה, המשחק הזה הוא להיות או לחדול עבור הגרמנים. אם הם מפסידים לספרד, וטורקיה (כצפוי) מנצחת את איסלנד, הם מחוץ לשלב הבא. דריק נוביצקי ודניס שרודר לא יתנו לזה לקרות, אבל כשמולם יש את פאו גאסול, ניקולה מירוטיץ' ושלל שחקני נבא וריאל מדריד בסכנת הדחה ממשית, הם לא יוותרו על זה. ספרד במשחק ששווה לחזור מוקדם מהעבודה בשבילו.

בלגיה 79-אוקראינה 71

הבלגים עשו מה שהיו צריכים, ועלו לשמינית הגמר בפעם השנייה ברציפות. הם היו יעילים עם 10 מ-27 מחוץ לקשת, והם כנראה יפגשו את סלובניה בשמינית הגמר. הם הוסיפו 23 אסיסטים, ושלטו במשחק לאורך כל אורכו. ניצחון טוב לבלגים, שאחרי תקופת יובש ארוכה פורחים ובגדול.

בבלגיה, ג'ילט קלע 15 נקודות ו-ואן רוסום היה נפלא עם 14 נקודות ו-6 בונבונים. סרון קלע 11 נקודות עם 6 ריבאונדים.

באוקראינה, פסנקו היה האיש עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים. מלבדו אף אחד לא היה דומיננטי הערב.

*

פולין 78-פינלנד 65

פולין הצליחו לעצור את פינלנד על 38% מהשדה ו-17 אסיסטים, וכך השיגו את הניצחון. פינלנד יגיעו לשמינית הגמר, אבל לא יותר מאוחר משם, מפני שהם יפגשו את סרביה. 17 נקודות של האף ומשחק מעולה של פטרי קופונן (14 נקודות ו-8 אסיסטים), לא הספיקו לפינים. פולין יעצרו באותו אזור, למרות הבטחת המקום השלישי.

בפולין, ווייסנצקי היה האיש עם 17 נקודות. גורטאט קלע 10 ב-50% מהשדה עם 4 ריב', וסלוטר קלע 13 נק' עם 8 אס'.

לפני המשחק: קרב ישיר על המקום השלישי, שהחל כבר. גורטאט נותן טורניר מאוד לא יציב עד עכשיו, וההגנה החזקה של פינלנד תמצא דרך לעצור אותו. איי ג'יי סלוטר יצטרך לשמור על פטרי קופנן, וכנראה שהפוינט גארד הפיני של צסק"א יגבור על סלוטר, שחקן שמתמחה בהתקפה. הנריק דטמן החכם יצליח לעצור את צלפי השלשות הפולנים, והמשחק תלוי לחלוטין בגורטאט. אם הוא יככב עם 20+ נקודות, הפולנים במקום השלישי. אם לא, הם צריכים להבין איך להפסיד בכבוד לסרביה. אני הולך עם פינלנד, כל הדרך למקום השלישי בבית.

*
סרביה 101-איטליה 82

בלואו אאוט נוסף מבית היוצר של הסרבים, הקבוצה בכושר הטוב בטורניר. הם שלטו במגרש מתחילתו, וכמו שזה נראה כרגע, האליפות שלהם.

בסרביה, תאוסודיץ' קלע 26 נקודות עם 8 אס' ובילייצה 19 נק' עם 8 ריב'. ראדוליצה קלע 14. בשלב הבתים, בממוצע, סרביה ניצחה בהפרש של 15.8 נק' (86.6-70.8).

באיטליה, ג'נטילה קלע 19, בראניני 17, גלינארי 14 וצ'ינצ'אריני 10. רוב הסיכויים, כרגע, הם שהם יהיו יריבת ישראל בשמינית הגמר.

*

משחקי גארבג'

רוסיה 81-בוסניה 61

משחק במעמד צד אחד, שנתן לרוסים ניצחון בכורה בטורניר, מעין ניצחון של כבוד עבור החבורה שכוללת שחקנים רבים של חימקי וצסק"א.

ברוסיה, זובקוב קלע 17 נק' עם 2 חטיפות, פרידזון 16 ו-ורונטוביץ' הוסיף 15 עם תריסר ריבאונדים.

בבוסניה, סטיפאנוביץ' קלע 22 נקודות וקיקאנוביץ' הוסיף 16 נקודות משלו.

לפני המשחק: הקבוצות הודחו, והמשחק חסר חשיבות. אין סיבה להרחיב עליו במילים, אבל אלך עם רוסיה, שתתקרב להשלמת התחזית שלי לפני שלב הבתים (צרפת ראשונה, פינלנד שנייה, פולין שלישית, ישראל רביעית, רוסיה חמישית ובוסניה שישית).

סלובניה 62-מקדוניה 51

מקדוניה בחוץ, סלובניה בשלב הבא. זה קרה בזכות זוראן דראגיץ', שקלע 20 נקודות (8 מ-10 ל-2, 1 מ-6 מחוץ לקשת), ובעיקר בזכות אלן אומיץ', שנתן דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-11 ריבאונדים בשביל הסלובנים הערב.

במקדוניה, שקלעה 30% בלבד מהשדה, ולאדו איילבסקי היה נקודת האור היחידה עם 15 נקודות וסחיטת 6 עבירות, במשחק הפרישה של אחד מהכדורסלנים המקדוניים הגדולים בכל הזמנים מהנבחרת.

לפני המשחק: כדי שסלובניה לא תעלה חייב לקרות משהו לא סביר (ניצחונות למקדוניה, גיאורגיה והולנד). הם תלויים בעצמם, ויעשו הכל בשביל להבטיח את העלייה לשלב הבא. אל תזלזלו בהם, הם יבואו למגרש עם מטרה אחת, והם ישיגו אותה. ניצחון לסלובניה.

קרואטיה 58-גיאורגיה 71

קרואטיה שיחקו בעיקר עם המחליפים, והגיאורגים ניצלו את ההזדמנות כדי להעלות את סיכוייהם לשלב הבא, למרות שהם עדיין תלויים בניצחון יווני על הולנד.

בגיאורגיה, פאצ'ואליה (7 ריב'), סקינדייז וסאנדייז קלעו 12 כל אחד, וסונגילה הוסיף 11 נקודות עם 6 ריב' ו-5 אס'. מרקושווילי ופולן נתנו 10 כל אחד.

בקרואטיה, זוריץ' קלע 16 נקודות וטומיץ' הוסיף 10 נקודות עם חמישה ריבאונדים.

לפני המשחק: קרואטיה כבר הבטיחו את העלייה, ואת המקום השני, אבל לא הרשימו יותר מדי וינסו להשיג ניצחון אחרון לפני הקהל הביתי טרם הנסיעה לליל. גיאורגיה גם במצב של להיות או לחדול, כשהם יודעים שגם ניצחון לא יספיק, במידה והולנד תנצח את יוון. כמו שזה נראה הם לא יגיעו לשלב הבא, והניצחון יהיה של קרואטיה.

לטביה 75-אסטוניה 64

בפעם השישית ב-7 האליפויות האחרונות, הלטבים בשמינית הגמר. זה קרה בזכות רבע שלישי מדהים של 5-22.

בלטביה, יאניס סטרליניקס מבאמברג קלע 21 נקודות. יאניס טימה קלע 15 נק' עם 6 ריב', ופירימאניס קלע 11 נקודות חשובות.

באסטוניה, ארבט קלע 16 נקודות עם 6 ריב'. טאלטס קלע 12 וטום 10.

לפני המשחק: הניצחון האסטוני על אוקראינה הוציא אותם ממשוואת הנבחרת החלשה ביותר בתולדות היורובאסקט, אבל הם עדיין קבוצה חלשה להחריד. גם לטביה לא מרשימה, אבל הם עליונים על האסטונים וישיגו את הכרטיס לשלב הבא, יתכן שאף מהמקום השני (אם ליטא תנצח את צ'כיה). לטביה.

איסלנד 102   טורקיה 111

איסלנד הייתה קרובה לנצח אבל נשארה הנבחרת היחידה ללא ניצחון באליפות לאחר הפסד בהארכה לטורקים שכמעט וסבכו את ישראל במפגש מול ספרד

עלי מוחמד ( AKA בובי דיקסון ) הוביל את טורקיה עם 28 + 12 ריבאונד ( הוא כולה 1.78 או מטר שבעים וסיגריה כמו שאומרים בשכונה ) סיגורדרסון הוביל את איסלנד עם 22

פרי גיים

עם כל הבלאגן בבית ב', טורקיה במצב הכי טוב. משחקים מול איסלנד החלשה, אחרי שהמשחקים האחרים נגמרים ויודעים שיש להם יתרון בשובר השיוויון על איטליה, כך שקיים סיכוי שהם יגיעו למקום השני בבית (אם גרמניה מנצחת ואיטליה מפסידה לסרביה). הם לא יוותרו על המשחק הקל מול איסלנד, שלמעשה כבר אין לה על מה לשחק, והניצחון יהיה של טורקיה, בבלואו אאוט שיכול להגיע ל-20 הפרש.

יוון 68 הולנד 65 

היה קשה אבל יוון ניצחה לבסוף ושלחה את הולנד הבייתה

הגריק פריק עם דאבל דאבל של 11 + 11 הוביל את היוונים

אם הולנד מנצחת את יוון, היא עולה. יש להם יתרון במאזן הפנימי על גיאורגיה, וסלובניה ינצחו את מקדוניה. אחרי 4 משחקים בחמישה ימים והבטחת המקום הראשון בבית, סביר שיוון תרצה לתת לספאנוליס, בורוסיס ושאר הותיקים לנוח, ותאפשר להולנד לגנוב ניצחון סנסציוני ולהגיע לשלב הבא. מי היה מאמין. אני הולך עם מסע הקסם ההולנדי, וניצחון להולנד, שתוך שנים ספורות יובל לכך שהנבחרת שנולדה מחדש (היא לא השתתפה במוקדמות האירופאיות בכלל מ-2009 עד 2014) תגיע לטופ 16.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
151 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורן השני
אורן השני
10 בספטמבר 2015 16:28

בינתיים הסרבים ב+8 במחצית נגד איטליה. מעדיף שיסיימו את העבודה ויבטיחו שלא ניתקל בספרד בשמינית.

גולש בכיף
גולש בכיף
10 בספטמבר 2015 16:29

שכחתם שגובר ודיאו לא מסוגלים לשמור על פיק & רול ומיסטר גויאבה ודיאור פישר דווקא מצטיינים בפיקנרול ואם טוני פארקר יתקע בחסימה אלו שתי נקודות אוטומטיות לישראל.
אני חושב שאדלשטיין יפתח בסמול בול סביב פישר עם: מקל, אוחיון, לימונדה, כספי ופישר. אליהו יעלה מהספסל בגלל הפציעה ואנחנו רוצים שיחלים היטב לקראת שמינית הגמר

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 16:44

חושב שעדיף לנו לתת לטריו הגדול מנוחה מול הצרפתים החזקים בהרבה במיוחד אם סרביה תנצח את איטליה ותבטיח שספרד לא במקום השלישי

יניב
יניב
10 בספטמבר 2015 16:38

ספרד-גרמניה משדרים ? כי לא הצלחתי להבין

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 16:45

ESPN פתחו STREAMLINE המכה כמעט כל תחרות או משחק חשוב בחו"ל שהוא ברור כמו טיווי. אני מחבר את המחשב לטלוויזיה ורואה ישראל צרפת ב-70"
סוף סוף אוכל לחזות בליגת העל בישראל אם יבוא לי!

L4L
L4L
10 בספטמבר 2015 17:29

אנחנו לא מעונינים להפסיד לצרפת??.

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 17:36

סרביה ניצחה את איטליה. כל מי שחלם על ספרד – זה כבר לא ייקרה

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 17:43

מקדוניה בחוץ אחרי הפסד לסלובניה. פולין סיימה שלישית אחרי שניצחה את פינלנד .(רביעית). סרביה סיימה ראשונה ואיטליה תסיים שלישית אלא אם גם ספרד וגם טורקיה יפסידו. בלגיה ניצחה את אוקראינה ועלתה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10 בספטמבר 2015 18:40

יש לי הרגשה שאנחנו מנצחים את צרפת היום.

גיא
גיא
10 בספטמבר 2015 19:04

יש למישהו את הטלפון של פופ?
אפשר להציע לו טרייד – הלילה לא נוגעים בשערה מקרחת ראשו של טוני פרקר,
ובתמורה הוא שולח לנו את בובת הוודו של גאלינרי שנשארה לו בעליית הגג מהתקופה שבדנבר שיחקו כדורסל.

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 19:25

גרמניה במחצית עדיין בתמונה ורק בפיגור שלוש, עוד רבע טוב שלהם וספרד תהיה לחוצה מאוד בסוף

חתוליו
חתוליו
10 בספטמבר 2015 19:25

נחמד מצידו של kd לבוא לספרד-גרמניה. אני בטוח שהוא עושה את זה רק בגלל שהמשחק נורא מעניין אותו.

גיא
גיא
10 בספטמבר 2015 19:52

על המגרש ניתן לראות רק את הצל של נוביצקי.
קצת עצוב.

גיא
גיא
10 בספטמבר 2015 19:53

פאו, להבדיל, נשאר פאו.

חתוליו
חתוליו
10 בספטמבר 2015 20:04

בינתיים סרביה אכלה את איטליה בלי מלח ומיצבה את עצמה כפייבוריטית לאליפות

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 20:07

הספרדים בורחים בדרך למקום השני ומפגש מול פולין.

בינתיים גיאורגיה מובילה על קרואטיה בקרב חפירות.

נתי
נתי
10 בספטמבר 2015 20:20

מישהו יכול להסביר מה צריך לקרות כדי שלא נקבל את איטליה?

נתי
נתי
10 בספטמבר 2015 20:22

וואו איזה דרמה בגרמניה

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 20:22

שתי שלשות של גרמניה בדקה האחרונה ויש לנו דרמה

hebrewman
hebrewman
10 בספטמבר 2015 20:24

שרודר הזה חתול!!!!

אהרון שדה
אהרון שדה
10 בספטמבר 2015 20:24

מדהים הקמבק הגרמני עוד 22 שניות נדע מי הלכה הביתה.

אהרון שדה
אהרון שדה
10 בספטמבר 2015 20:24

נוביצקי כל כך אנמי …אני מחכה למהלך המנצח שלו .

Mbk
Mbk
10 בספטמבר 2015 20:26

זה יהיה סיפור גדול אם הגרמנים יעשו ניצחון

נתי
נתי
10 בספטמבר 2015 20:27

אם גרמניה מנצחת מול מי ישראל תהיה?

אהרון שדה
אהרון שדה
10 בספטמבר 2015 20:33
Reply to  נתי

אם מפסידים איטליה ,אם מנצחים טורקיה.
אולם במידה לטורקיה תחליט להפסיד לאיסלנד ( כבר לא חשוב לטורקים )…הרי שישראל תקבל את ספרד…אם נפסיד לצרפת.

נתי
נתי
10 בספטמבר 2015 20:28

יאוווו

Mbk
Mbk
10 בספטמבר 2015 20:29

שריקה שערורייתית

גיא
גיא
10 בספטמבר 2015 20:31

מסתבר שלחתולים יש 7 מ-8 נשמות…

hebrewman
hebrewman
10 בספטמבר 2015 21:57
Reply to  גיא

10+

יניב
יניב
10 בספטמבר 2015 20:31

איזה אכזריות לעוף ככה מסכנים הגרמנים

אהרון שדה
אהרון שדה
10 בספטמבר 2015 20:32

הזווית הישראלית .
מנצחים מקבלים את הטורקים .
מפסידים מקבלים את האיטלקים …אלא אם כן טורקיה מפסידה לאיסלנד …כי אז נקבל את ספרד.

גיא
גיא
10 בספטמבר 2015 20:32

הכי שמח מההחטאה של שרודר –
מרק קיובן.

Mbk
Mbk
10 בספטמבר 2015 20:33

מדהים
גרמניה הפסידה בנקודה לספרד , ב 2 לסרביה ב 5 לטורקיה ובהארכה לאיטליה (7)

Mbk
Mbk
10 בספטמבר 2015 20:35

מאחר וטורקיה רביעית בכל מקרה ( הפסד או ניצחון ) יש לי חשש שאיסלנד תנצח ואז אנחנו מול הספרדים

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 20:35

הייה צפוי ששרודר יחטיא אחד אבל הוא עוד יהיה שחקן ענק וייקח את הנבחרת הגרמנית רחוק (אם רק יהיה לו חברים איכותיים לנבחרת)

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 20:36

בגדול אנחנו אמורים לפגוש את איטליה שתסיים שלישית אם טורקיה תנצח.

הבעיה היא שלטורקיה אין שום משמעות למשחק, הם גם ככה מקום רביעי (אם יפסידו – בגלל המאזן ואם ינצחו – בגלל הפרש סלים) מה שאומר שטורקיה תיתן לחמישיה הטובה שלה לנוח ואיסלנד תתאמץ ממש להשיג ניצחון היסטורי (הם נשארו הנבחרת היחידה שלא ניצחה בטורניר)

נתן גולד
נתן גולד
10 בספטמבר 2015 20:40
Reply to  יאיר

איטליה תסיים שלישית אם טורקיה תנצח? ומה יקרה אם טורקיה תפסיד?

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 20:46

ספרד תסיים שלישית…

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 20:38

אפסים קרואטיה. מפסידים בבית לגיאורגיה ככה שהגיאורגים עולים מהמקום הרביעי – בדיוק כמו שאהרון חזה. גיאורגיה יכולה לעשות הרבה צרות לליטא או צ'כיה בשלב הבא.

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 20:47

בגדול אתה צודק, הולנד מנצחת – היא עולה.

בקטן, אתה טועה כי הולנד לא תנצח בחיים.

דקסטר
דקסטר
10 בספטמבר 2015 21:03

הקלידו את התגובה כאן…

yinon yavor
yinon yavor
10 בספטמבר 2015 21:14

זה לא ממש שינה לגאןרגים. גם אם היו מפסידים היו תלויים בתוצאה של הולנד. לכן זה היה למעשה משחק לפרוטוקול בלבד לשני הצדדים

yinon yavor
yinon yavor
10 בספטמבר 2015 21:18

לטורקים למעשה כדאי להפסיד. זה ישים את ספרד שהביסה אותם בחצי השני של הבראקט, וישים את איטליה, אותה הם ניצחו כבר, בחצי שלהם

נתי
נתי
10 בספטמבר 2015 21:44

תודה על ההסבר אהרון
מה קורה אם ישראל מנצחת וטורקיה מפסידה?מול מי ישראל

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:03
Reply to  נתי

טורקיה בכל מקרה מקום רביעי

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:03

לפי ההרכב הפותח לא באנו לנצח

jojo
jojo
10 בספטמבר 2015 22:06
Reply to  יאיר

אם כספי לא פצוע וגם אליהו תקין, הם לא יכולים לשחק רבע או שניים?
המשחק הבא הוא בעוד שלושה ימים, שזה מספיק זמן לנוח.
ויתרו על המשחק מראש:(

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:04

היחמצה גרועה של כדיר

אפלטון
אפלטון
10 בספטמבר 2015 22:04

יש איזה לינק לחסרי הטלוויזיה?

תודה 🙂

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:06
Reply to  אפלטון

יש גם לינק של ESPN וגם YOUTUBE

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:08
Reply to  מנחם לס

לך לגוגל. זה אמור להיות עולמי.
כתוב
ESPN ONLINE ISRAEL-FRANCE STREAMING

ok
ok
10 בספטמבר 2015 22:13
Reply to  אפלטון

יש אתר שדי בטוח משדר mehap.net

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:06

אני שונא את צרפת בגלל שתי סיבות:
1. הם אנטישמים
2. הם מזכירים לי יותר מדי את הספארס

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:09

לפחות אפשר להינות מהצרפתים

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:10

מה הארז הזה רוצה? תבוסה? גם כספי וגם אליהו יושבים?

jojo
jojo
10 בספטמבר 2015 22:12
Reply to  מנחם לס

בדיוק מה שכתבתי.
העיקר הראו איך אתמול הוא נאם בחדר ההלבשה שהמשחק היום הוא "על המקום הראשון בבית".
אם הצרפתים עולים עם הרכב מכובד, יכולה גם ישראל לעלות ככה.

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:11

יהיה 30 הפרש לפחות
בושה וחרפה כשמשחקים להפסיד
אם נמשך ככה אני סוגר ועובר לטניס ביו אס אופן

Mbk
Mbk
10 בספטמבר 2015 22:13
Reply to  מנחם לס

יפה שעה אחת קודם

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:13

כמו בוגרים נגד ילדים.
בושה
הורס את כל ההנאה מאתמול

אפלטון
אפלטון
10 בספטמבר 2015 22:15

טוב נראה שאין טעם ספורטיבי לראות את המשחק הזה

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:15

גם מקל נח וגם רותבארט

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:16

טוב, אני עובר לטניס. בושה וכלימה

אהרון שדה
אהרון שדה
10 בספטמבר 2015 23:05
Reply to  מנחם לס

אין טניס דחו ביום ….תישאר איתנו ותסבול ….כמו כולם

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:16

בטח פיני אמר לו לתת לכספי ומקל לנוח

jojo
jojo
10 בספטמבר 2015 22:19
Reply to  יאיר

חשבתי שחוסר ספורטיביות זה התמחות של הכדורגל הישראלי.. כנראה זה מדבק.

גיא
גיא
10 בספטמבר 2015 22:16

אני מצטרף לכספי, אליהו והגויאבות.
שומר כוחות למשחק פתיחת העונה של ה-NFL.

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:17

לפחות המוזיקה ביציע נחמדה

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:23

אם הארז הזה ויתר על המשחק, שייתן לפחות צ'אנס לדאוסון. הוא הכניס אותו לדקה והוציא אותו. מוח של קרן קיימת

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:24

למה הכוונה ב"גויאבות" שאתם מדברים עליהן?

jojo
jojo
10 בספטמבר 2015 22:26
Reply to  מנחם לס

כך מכנים את הזריקות המכוערות של ליאור אליהו.
קרובה להתייאש מהזוועה על המגרש

דקסטר
דקסטר
10 בספטמבר 2015 22:26

נו באמת די לבכות.

כספי ומקל שיחקו הכי הרבה בטורניר וכל משחק הגיע לשנייה האחרונה.
גם ככה הסיכוי לנצח את צרפת הוא 0.001 והשחקנים גמורים.

נסיים מקום 2 נצבור כוחות מחודשים ונימנע מפציעות מיותרות כדי להיאבק עד הסוף ביום ראשון ,ולדעתי אם הנבחרת מנצחת את השמינית היא גם תנצח את הרבע ותנחת ביו דה ז'נרו..

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:28
Reply to  דקסטר

דקסטר, מה הבעייה לשחקנים מקצועניים לשחק 30 דקות יום אחרי יום, במיוחד עם יום מנוחה? אם נקרעים היום – ניקרע בכל המשחקים העתידיים

jojo
jojo
10 בספטמבר 2015 22:30
Reply to  מנחם לס

+100
אם פרקר ובאטום יכולים, אז למה ואליהו לא?

דקסטר
דקסטר
10 בספטמבר 2015 22:55
Reply to  מנחם לס

כספי ומקל עם כמעט 40 דק וחוץ מזה ישנה ירידת מתח בכל מקרה. אם ניקרע בראשון זה בגלל איכות היריבות בלי קשר להיום.

לישראל אין ממש ספסל מה יש להשוות לנבחרת על כמו צרפת שפרקר יכול לישון על המגרש חצי מהזמן ואף אחד לא ישים לב.

ומי שבאמת מבין באנטומיה כמוך יודע שהבדל נוסף בין השחקנים מלבד הכישרון זו היכולת להעמיס על הגוף והתאוששות ממאמץ.

אז וואלה … פרקר ובאטום הם בדיוק מהסוג הזה ולכן הם מככבים ב nba ומקל בקושי הקפיץ כדור שם
ו

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:27

מה שהארז השמן הזה לא מבין הוא שבספורט אתה לא יכול לפתוח ולסגור ברז. אם אתמול התחלנו לרכב על גב של מנצחים, צריכים להמשיך איתו, אפילו אם נפסיד ב-10 ונשחק מצויין, זאת הכנה למשחק הבא. כדורסל זה לא מכרות פחם. ניתן לשחק 30 דקות יום אחרי יום אחרי יום. אם נתפרק היום – אני מבטיח לכם שנתפרק גם במשחק הבא.

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:29
Reply to  מנחם לס

מסכים וזה מה שייקרה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11 בספטמבר 2015 12:41
Reply to  מנחם לס

2+

שרמבו
שרמבו
10 בספטמבר 2015 22:28

גול של רותבארט!!!

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 בספטמבר 2015 22:28

ישראל נראית כמו אוקסנה אחרי 4 שוטים של וודקה

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:29

השדר של פיב״א קורא לרותבארט בשם בוריס

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:31

שהשמן הקרח יכניס כבר את דאוסון! זאת ההזדמנות לקצת נסיון!

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:31

איסלנד מובילה ב5 נגד טורקיה. ספרד בדרך??

רועי ויינברג
רועי ויינברג
10 בספטמבר 2015 22:32

הקאמבק ההזוי של השנה:

ניקולוס צקטשיוולי, פאוור פורוורד גיאורגי ששיחק בעונה האחרונה בלבנון (22 נק' ו-12 ריב' למשחק) חתם על חוזה לא מובטח בקליפרס. צקטשיווילי נבחר בבחירה החמישית בדראפט 2002, לפני אמארה סטודמאייר, קארון באטלר ובוזר, ושיחק במדי דנבר, מינסוטה, פניקס והווריורס.

הוא קלע 2.9 נק' עם 1.8 ריב' למשחק כשחקן NBA ונחשב לאחד הבאסטים הגדולים ביותר

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:32

מה? יש לנו שחקן גיבן בנבחרת?

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:36

JOJO, העיקר ששנינו על אותו גל!

jojo
jojo
10 בספטמבר 2015 22:40
Reply to  מנחם לס

🙂
נראה מי מאיתנו ישבר קודם וינטוש את המשחק "התחרותי" הזה..
חבל שאנחנו לא קצת יותר דורסניים והישגים. פעם ראשונה שאני מתגעגעת למנטליות של לברון..

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:37

הצרפתים גם עושים שגיאה שהם משחקים עם חמישייה שנייה

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 22:38
Reply to  מנחם לס

איזה הל בין החמישיה השנייה שלהם לזאת שלנו

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:39

מהצד השני של האוקיאנוס, קנדה התחילה מה זה לשחק כדורסל!
אני מאמין שהיום הכדורסל העולמי הוא
1. ארה"ב
2. קנדה
3. אוסטרליה
4. אירופאית
5. ארגנטינה

אפלטון
אפלטון
10 בספטמבר 2015 22:48
Reply to  מנחם לס

ראיתי משחק אחד של קנדה ובאמת התרשמתי. יש להם נבחרת צעירה וחזקה על אמת.
באירופה יש אולי 4 נבחרות שמנצחות קבוצת קולג'ים מהסוויט סיקסטין.
פשוט לא אותו משחק כמו הנבא

רועי ויינברג
רועי ויינברג
10 בספטמבר 2015 23:06
Reply to  מנחם לס

יאנקים יקרים, הכדורסל הבין לאומי הוא לפי החוקים של ה-40 דקות.

כרגע קנדה לא הנבחרת השנייה הכי טובה בעולם, אולי החמישית. צרפת עדיין יותר טובה, וכשהיא תעלה הילוך בנוק אאוט יראו את זה, וסרביה דורסת כל דבר שזז.

אני מאמין שכרגע הסדר העולמי הוא:

1.ארצות הברית
2.סרביה
3.צרפת
4.קנדה
5.יוון (אולי אוסטרליה בריאה לחלוטין)

חתוליו
חתוליו
10 בספטמבר 2015 22:43

אגב, יניב גרין התותח עבר הערב את ג׳מצ׳י בכמות ההופעות בנבחרת והוא במקום הראשון בכל הזמנים. עוד שחקן מעולה שנפל קורבן למדיניות הספסול של מכבי. מעניין איך הכדורסל הישראלי היה נראה אם מכבי לא הייתה בוחרת בכל עונה ישראלים מצטיינים ומייבשת אותם על הספסל.

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:50

אגב, המעודדות נראות לי בסדר גמור

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 בספטמבר 2015 23:06
Reply to  מנחם לס

אלה צרפתיות עם שיערות בבית שחי

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 22:59

נו דאוסון. עשה משהו

פינקי
פינקי
10 בספטמבר 2015 22:59

ההרכב השני של ישראל דווקא לא רע, איפה היה הגבוה הזה עם הזקן דעאש עד עכשיו?

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:00

יופי דאוסון!

עגל
10 בספטמבר 2015 23:01

מי דיבר על תבוסה ?

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:02

תצחקו עלי, אבל עם דאוסון הכל נראה אחרת

הגיון בריא
הגיון בריא
10 בספטמבר 2015 23:03

עם כדיר… אין קשר לדאוסון

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:16

הגיון בריא, ההגיון שלך חולה

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:03

צריכים להשתמש בו יותר. יש לו את זה, האמינו לי. אני מבין בדברים האלה.

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:06

16 שלנו נראה כמו עורף הראשים של ISIS

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10 בספטמבר 2015 23:08
Reply to  מנחם לס

יותר כמו האח התאום בעל הפלומה של מרצין גורטאט

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:06

שמתם לב שהשמירה האזורית שינתה את הכל?

שרמבו
שרמבו
10 בספטמבר 2015 23:09

הרג אותי עכשיו כדיר נכנס בין הרגליים של לוברן

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:10

שמעתי ושמעתי ש-"לדאוסון אין שמירה". לי הוא נראה כמגן הכי טוב שלנו

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:11

אבל בהתקפה לא משתפים אותו. אני רואה שבצעד וחצי הוא מגיע לסל, אבל הוא צריך כדור

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:15

לי דאוסון נראה כשחקן שחייב לשחק. הוא מוסר, חוסם, קולע. אתלט שחייבים להשתמש בו.

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:15

השמירה האזורית היא טובה לנו

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:15

מדהים כמה אין לנו תשובה לגבוהים

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:17
Reply to  גלעד

כי אין לנו גבוהים

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:22
Reply to  מנחם לס

רות'בארט גבוה עם המון חכמת משחק והוא אפילו שם שלשות אבל הגבוהים של צרפת אוכלים אותנו
לא רוצה בכלל לדמיין מה גאסול ומירוטיץ' יעשו לנו

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:22

אני רואה בדאוסון את כל היסודות של שחקן NBA. צריכים מאמן שיעבוד איתו ואז יש לישראל כוכב

דייל דנטון
דייל דנטון
10 בספטמבר 2015 23:25

יבזורי מאכזב

מנחם לס
מנחם לס
10 בספטמבר 2015 23:25

השחקנים שלנו מתעלמים לחלוטין מדאוסון בהתקפה. לא מבין למה

דייל דנטון
דייל דנטון
10 בספטמבר 2015 23:26

וגרין כרגיל אוויר

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:29

אוחיון חלש

דייל דנטון
דייל דנטון
10 בספטמבר 2015 23:32

גרין הוא ההוכחה שכבר עשור אנחנו בבעיה בעמדת הסנטר, לא מובן איך הוא הגיע להיות שי אן ההופעות בנבחרת

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:32

למזלנו טורקיה מובילה ב5 דקה וחצי לסיום

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:37

מותח בברלין

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 23:37

30 שניות לסיום 3 לטורקיה כדור של איסלנד

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:38

3 הפרש 15 שניות כדור של איסלנד

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:39

קלע

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:39

שנייה לסיום שווין

שרמבו
שרמבו
10 בספטמבר 2015 23:39

הארכה באיסלנד

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 23:41

הארכה

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:42

עוד לא

פינקי
פינקי
10 בספטמבר 2015 23:43

מה צריך בטורקיה בשביל לקבל את איטליה?

שרמבו
שרמבו
10 בספטמבר 2015 23:43
Reply to  פינקי

ניצחון טורקי

פינקי
פינקי
10 בספטמבר 2015 23:48
Reply to  שרמבו

לא יכול לעודד טורקים.
מצד שני לא רוצה להפסיד לגאסול הבכיין.

דילמה.

שרמבו
שרמבו
10 בספטמבר 2015 23:44

עכשיו הארכה

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:44

הארכה

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 23:47

יאללה ארדואנים

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 23:47

הראש אומר טורקיה אבל הלב רוצה איסלנד

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:48
Reply to  יאיר

תגיד ללב שמירוטיץ' וגאסול עשו ביחד 43 נקודות מול איסלנד בלי גבוהים ושזה בערך יהיה המצב מולנו

אורן השני
אורן השני
10 בספטמבר 2015 23:48

אף פעם לא הייתי ולא אהיה ככה בעד טורקיה

רוצים לדפוק את היהודים 😉

אורן השני
אורן השני
10 בספטמבר 2015 23:49

מפגרים גם סתם שוחקים את עצמם עם ההארכה הזאת

יאיר
יאיר
10 בספטמבר 2015 23:50

זה הזוי שהמשחק הזה לא משמעותי לאף אחת מהנבחרות המשתתפות אבל סופר מהותי לספרד, איטליה וישראל

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:52

זה רק אני או שמישהו במחשב של פיפא עייף

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:52
Reply to  גלעד

*פיבא כמובן

אורן השני
אורן השני
10 בספטמבר 2015 23:52

טוב הם לא פותחים רגליים

סמיח ארדן שחקן על ביבשת, אחרי שהרג את מכבי הגיע תורם של גבוהי אירופה

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:53

לא רואה את איסלנד חוזרים מזה

גלעד
גלעד
10 בספטמבר 2015 23:55

גם לא קלעו עדיין סל שדה בהארכה

אורן השני
אורן השני
10 בספטמבר 2015 23:56

העיקר שמים להם זורבה ברקע 🙂

לדעתי בכל מקרה היה עדיף את איטליה מאשר טורקיה וספרד, אנחנו יכולים להתמודד איתם יותר טוב בהתקפה שהיא הבעיה העיקרית שלנו

גלעד
גלעד
11 בספטמבר 2015 0:00

חח הוא קפץ בקצב של העידוד לפני שזרק

גלעד
גלעד
11 בספטמבר 2015 0:01

111-102 לטורקיה
לילה טוב לכולם

יאיר
יאיר
11 בספטמבר 2015 0:14

יאללה מפתיעים את האיטלקים, פוגשים את גיאורגיה שהפתיעה את ליטא בשמינית, מנצחים אותם ועולים לחצי. משם זה רק עניין של מזל.